Thursday, December 29, 2011

tawa dalam tangisan....................


alhamdulillah...aku dh selamat pulang dr holiday......
ye...holiday yg bg aku tersangat indah...walaupun hati aku sakit juga la.....

tp....aku masih mampu tersenyum........hati berbunga-bunga...walaupun sedikit terluka.....
walaupun aku terpaksa untuk lihat semua nie....
tp dia dh buat aku tersenyum dgn aku....
aku tau apa yg ada dlm hati dia....
aku rasa apa yg dia rasa......
apa boleh buat takdir kami begini.....

sepanjang holiday yg aku lalui sblm ini...inilah detik terindah antara aku n dia....
walaupun dia dh jd milik org lain...tp hati dia ada pd aku......
walaupun byk halangan......

mungkin sblm ni aku dh redha utk lps kan dia wat selamanya....
tp apa kan daya.....kita hanya merancang.....Allah yg menentukan segalanya....

sejauh mn aku cuba utk lupakan dia...semakin dekat aku dgn dia......
antara kami ada tarikan...masing2 susah utk lepaskan antara satu sama lain.....
tarikan kami cukup kuat....

dh lama aku x senyum mcm sekarang.....smua kenangan...sentiasa di dalam ingatan...sukar utk di buang......masing2 ttp ingat.....

aku x pasti apa kesudahan smua nie....aku nk tgok senyuman dia...tp xdapat....aku tau apa yg dia lalui......aku nk tgok senyuman dia yg dulu....
alhamdullilah.....hanya mata aku yg dpt tgok senyuman tu......

x semudah itu aku nk lupakan dia....sedangkan dia sendiri x pernah lupakan aku...
walaupun beribu rintangan ada di hadapan kami.....

hati aku x pernah terbuka utk org lain....hanya pd dia......

*thanks abang utk holiday kali nie....
walaupun terpaksa jd pelakon terhebat....kita berjaya......hanya kita berdua ja yg tau......
ia ttp menjadi memori terindah.......
hati saya berbunga- bunga.......hanya senyuman mengiringi hari2 saya.......

Monday, December 26, 2011

duhai hati,,,,,,,

mlm ni adalah mlm yg sgt2 gementar......
mlm ni aku nk g holiday....
n mlm ni juga aku akan berdepan dgn seseorang yg aku sendiri xtau apa yg aku rasa....
mudah- mudahan aku kuat untuk tempuh segalanya.......
aku terharu bila hati aku di jaga....aku sgt2 terharu....dia tau hati aku sedikit sebanyak akan terluka.....tp aku percaya...dia juga rasa bersalah....
takdir dh tentukan kami mcm ni....
aku kena redha.....


so mlm ni .....aku mohon ketabahan dr mu ya Allah......kuatkan hati aku....aku nk tgok kebahagiaan dia saja...

dia bahagia...aku pn bahagia.....

selamat bercuti.........

Friday, December 16, 2011

hati terusik................


dh lama x menulis kat sini.......entah kenapa mlm ni mmg nk meluah apa yg ku rasa tika ini.... tatkala aku terpandang gambar dia...hati ku tba2 terusik.... aku xtau kenapa......aku x nampak senyuman kebahagiaan dia... hati aku mmg sgt2 terusik melihat pic dia dgn wife dia.....aku jd sebak...xtau kenapa..... aku teringin nk melihat senyuman kebahagiaan dia di sisi isteri dia...tp xde...walaupun isterinya tersenyum...tp senyuman nya xde...... adakah dia x bahagia bersama pilihan keluarganya..... aku harap sgt2 dia bahagia.... bila dia bersama aku...aku nmpak senyuman dia...manis sgt.....tp kenapa aku x dpt tgok senyuman tu bila ngan wife dia....masa majlis persandingan dia pn.......xde senyuman yg aku rindu tu.... ya Allah...kuatkan semangat ku.....beri lah kebahagiaan kpd dia......aku nk dia bahagia...walaupun itu pilihan keluarga dia...... tapi mampukah aku melihat senyuman itu jika dia bersama isteri dia.....kuat kah aku nk menghadapinya..... ya Allah...aku sgt2 rindukan dia.........semoga kebahagiaan bersama dengannya.......aku bahagia kalu dia hidup bahagia..........