Friday, March 9, 2012

bila mata x leh lelap........

huiiiissshhhhhhhhhhhhh................
lama giler x update blog....bukan apa tahap kemalasan yg maksima...bukan xd story nk post....tu la....malas.....
sebenarnya byk hal yg jd kat aku.....aku pn xtau nk mula dr mn.....huuhuhu....
cian kat aku kan....
hati aku mcm dh x stabil dh.....nk kata xdak perasaan pn ya juga....nk kata ada pn ya juga.....
aduyai.....still dok pikir apa nk jd ngan aku nie kan.....
semakin lama aku mencari kedamaian kemakin dekat aku aku jumpa kekalutan....tp aku sendiri xtau dgn hati aku.....dlm hati dh xde sapa2 dh...tp aku rindu sgt2 kat dia......semakin aku nk lupa...semakin byk aku cipta kenangan ngan dia....


entah la....smpai bila nk mcm ni...apa kesudahan kisah kami......dia dh pilih jln dia....tp still toleh belakang n ajak aku ikut jln dia juga...boleh ke mcm tu....aku rasa aku dh xleh nk ikut jln dia....dia dh ada jln sendiri...jln yg dia pilih.......knapa dia x teruskan tanpa menoleh ke arah ku lg......aku still bingung...knapa aku nk di heretkan ke jln yg dia pilih...sekali pn aku ikut jln dia...derita yg aku dpt....bukan itu yg aku cr...aku nk kan kebahagiaan....walaupn dengan dia juga....tp boleh ke.....


knapa susah sgt dh biarkan semua tu berlalu mcm tu sj...knapa mest ada pertemuan seterusnya...dan akan ada kenangan yg tercipta antara kami...hanya kami yg tau...sesungguhnya sayang tetap bertamu di hati...walaupun kasih sudah jauh meninggalkan....


perjalanan demi perjalanan.....kami tempuhi...tetapi tetap ada kesinambungan di situ....semakin jauh kasih ku tinggalkan...tapi semakin sayang berteman rindu dtg mengejar...tanpa rasa bosan....masa yg menjadi penghalang...walaupun jarak hanya sejengkal.....


apa kesudahan antara kita....mampukah kita bersama di penghujung masa...perjalanan berliku menjadi saksi anta kita......apa lg yg mampu dilakukan....hanya sekadar menjalin kasih sayang diawangan bersaksikan kasih sayang yg terikat.....




--------->to someone......


apa kesudahan antara kita......
semakin sukar untuk bersama....semakin kuat kasih sayang kita....
semakin kita kerap mencipta kenangan......apa rahsia di sebalik smua nie.....
smpai bila kita nk jd mcm nie...menanggung rindu yang menggunung......menggalas cinta yg membukit.....


hanya nyanyian dln kerinduan dpt ku khabarkan.....ingatan setia menjadi saksi kerinduan... walaupun haya di tiup angin lalu.....tetapi ttp meningalkan kesan mendalam....parut x dapat disembuh walaupun luka lama dh terubat....rindu berkait sayang......kenangan menggamit memori...tetap terpahat nun disanubari........