Saturday, February 15, 2014

2014 already..........

yeahhhhh!!!!!!!!sekian lama x menulis kat sini....dh msuk tahun baru pn....
ermmmm.....pantasnya masa berlalu........seiring usia semakin menginjak.....
tapiiii....still muda lagi kan......hehheheh.....

tahun baru pn dh masuk bulan febuari dh......kejap je kan.....
 aku......apa citer??????
ermmmm....masih mcm dulu gak......tertutup rapat untuk mn2 insan......
siankan....apa bleh wat.....dh x terbuka......salah aku ke klau jd mcm nie.....
xkan......hhehehh...........

bagi aku....mcm nie lebih baik kot....biarla.....apa org nk kata....janji aku bahagia dgn apa yg aku lalui sekarang.......hidup x kacau org....apa2 aku yang tanggung sendiri......right?????hidup harus diteruskan......

so....apa plan utk tahun nie??????
ermmmm....mcm2 plan ada......mau travel lagi tahun nie.......tahun lps x travel sgt pn........sibuk sgt2....so ...tahun nie bleh la kot nk travel byk skit.....
akan ade ke memori2 terindah lagi yang akan terukir......hehehhehe...harap2 la kan....

masuk tahun nie....dh 6 tahun aku lalui semua nie...mcm x caya kan.....kalu ada ank...dh nk masuk skolah dh......tu la kan.....hidup bila terlalu setia pn susahkan........masih setia pada yg satu...walau pn berkali - kali di sakiti......ahhhh!!!!!!!!sayang punya pasal.....sakit pn mcm x sakit la kan......itulah kuasa CINTA.....

hampir setahun x bersua...entah ada ke x debaran itu lagi......hahahaha......entah bila nk bersua lg pn xtau la.....klau dapat travel byk ...mayb bleh la jumpa kan......hopefully la kan......walaupun dh lama x mengukir memori....masih ada lagikah peluang itu.......ermmm...hanya tuhan je yang tau...apa perancangan terbaik dia....sesungguhnya disebalik yang tersurat pasti ada yang tersirat........

hopefully ...tahun nie akan ada memori2 tercipta...hahahhah...macam mimpi jeeeee.......
xkot........tp sapa tau kannnn..............