Monday, October 15, 2012

take a break....!!!!!!!!!!

assalamualaikum......

uiiisshhhhh.......lama giler x mencoret kat blog nie.....dh bersawang dah....huhuhuu......
bukan xnak menulis....tp xdak  mood + ilham nk  mencoret......apa2 pn mlm nie nk mencoret gak sikit......hehheh.........tp nk coret pasal apa erk.......hehheheheh.....

tahun nie merupakan tahun paling banyak aku travel.......dr awal tahun sampai ke hujung tahun.....Alhamdulillah....rezeki dariNya.......

bila aku byak travel...maka makin kerap juga la aku jumpa dengan org tue.......walaupun makin kerap....tapi hati aku dh x rasa apa2 dh....itu yg aku harapkan selama ini.......mungkin juga aku dh isi insan lain dalam hati ini......

insan lain??????????? sapa ya????? huhuhu...biarlah aku ja yg tau......sbb smuanya aku x pasti dengan hati aku......aku pn xtau apa dalam hati dia.......masing2 hanya simpan dalam hati......
adakah ini yg dikatakan cinta tak terucap.......hanya di zahir melalui perbuatan.......huhuhu....susah juga kan bila dlm situasi mcm nie........sampai bila nk jd mcm nie.....nk simpan dalam hati ja.....huhuhu........xdak jawapan utk smua nie.....huhuhu....aku nie slalu mcm nie kan......redha je la.....hehhehhe........yang pasti dia sentiasa dlm hati ku.......

back to travel.....hehheh....melalut ke mana xtau......uihhhh......gila aku taun nie.......merata aku g.......dlm negara luar negara....sakan!!!!!tp tu dh nama rezeki kan.....bg aku selagi aku x  terikat dengan komitmen yg besar....selagi aku akan gunakan peluang  untuk gerak bebas........ini ganjaran utk diri aku.......hhhhehehe..........nanti dh ada komitmen susah dh nk gerak......rugi wooooo.............hheheheh......bg aku rugi klau kita x guna peluang yg ada utk melawat tempat org........insyaallah...akan ada destinasi lain yg aku akn pergi.......may b oversea plak ....naik belon......wooooo......best2......hehheehh........moga sampai la hajat aku kan...hehheheh..........

cukup la takat ni nk merapu meraban.......aku letak sikit2 pic aku travel sepanjang taun nie.......hhehehe...layan je la.......smua tu adalah kenangan terindah dlm hidup aku.......
pic kat cameron .......

kat singapore.......kali ke-2 jejak kaki ke sana.......
pic nie jln2 penang.......amek angin petang di padang kota......layan jiwa.........

nie la percutian terbaik aku....pic nie kat Phuket.........ni tempat tgok sunset.........cantik sangat..........

nie pn kat Phuket gak...Pulau Panji tempat nie....unik sgt tempat nie.......perkampungan atas air.......

pic nie kat Krabi.....best in the word...........laut dia dgt2 cantikkkkk.....Indahnya ciptaan tuhan.....

last pic.....atas bot nk balik dr pulau sekitar Krabi........mencabar giler masa nie.......btw  ia pengalaman yg terindah......


huh!!!!!!!byk kan pic aku share .........hehhehe.......jalan sakan .....itulah kata org kat aku....huhuhu...biar la kan.....janji aku g holiday x kacau duit org.....hehheeh...aku kacau duit mummy  aku ja....hehe.......
oley....aku chow dulu la....bila pulak la nk jengok umah aku nie.....heheh.....bubye!!!!!!















Friday, March 9, 2012

bila mata x leh lelap........

huiiiissshhhhhhhhhhhhh................
lama giler x update blog....bukan apa tahap kemalasan yg maksima...bukan xd story nk post....tu la....malas.....
sebenarnya byk hal yg jd kat aku.....aku pn xtau nk mula dr mn.....huuhuhu....
cian kat aku kan....
hati aku mcm dh x stabil dh.....nk kata xdak perasaan pn ya juga....nk kata ada pn ya juga.....
aduyai.....still dok pikir apa nk jd ngan aku nie kan.....
semakin lama aku mencari kedamaian kemakin dekat aku aku jumpa kekalutan....tp aku sendiri xtau dgn hati aku.....dlm hati dh xde sapa2 dh...tp aku rindu sgt2 kat dia......semakin aku nk lupa...semakin byk aku cipta kenangan ngan dia....


entah la....smpai bila nk mcm ni...apa kesudahan kisah kami......dia dh pilih jln dia....tp still toleh belakang n ajak aku ikut jln dia juga...boleh ke mcm tu....aku rasa aku dh xleh nk ikut jln dia....dia dh ada jln sendiri...jln yg dia pilih.......knapa dia x teruskan tanpa menoleh ke arah ku lg......aku still bingung...knapa aku nk di heretkan ke jln yg dia pilih...sekali pn aku ikut jln dia...derita yg aku dpt....bukan itu yg aku cr...aku nk kan kebahagiaan....walaupn dengan dia juga....tp boleh ke.....


knapa susah sgt dh biarkan semua tu berlalu mcm tu sj...knapa mest ada pertemuan seterusnya...dan akan ada kenangan yg tercipta antara kami...hanya kami yg tau...sesungguhnya sayang tetap bertamu di hati...walaupun kasih sudah jauh meninggalkan....


perjalanan demi perjalanan.....kami tempuhi...tetapi tetap ada kesinambungan di situ....semakin jauh kasih ku tinggalkan...tapi semakin sayang berteman rindu dtg mengejar...tanpa rasa bosan....masa yg menjadi penghalang...walaupun jarak hanya sejengkal.....


apa kesudahan antara kita....mampukah kita bersama di penghujung masa...perjalanan berliku menjadi saksi anta kita......apa lg yg mampu dilakukan....hanya sekadar menjalin kasih sayang diawangan bersaksikan kasih sayang yg terikat.....




--------->to someone......


apa kesudahan antara kita......
semakin sukar untuk bersama....semakin kuat kasih sayang kita....
semakin kita kerap mencipta kenangan......apa rahsia di sebalik smua nie.....
smpai bila kita nk jd mcm nie...menanggung rindu yang menggunung......menggalas cinta yg membukit.....


hanya nyanyian dln kerinduan dpt ku khabarkan.....ingatan setia menjadi saksi kerinduan... walaupun haya di tiup angin lalu.....tetapi ttp meningalkan kesan mendalam....parut x dapat disembuh walaupun luka lama dh terubat....rindu berkait sayang......kenangan menggamit memori...tetap terpahat nun disanubari........