Monday, September 1, 2014

SEPTEMBER.........

                                                                                
  yeahhh!!!!!!!!!!!!!1st september already........


kejap je kan masa berlalu......yeahhh...itulah masa.....pergi tanpa menunggu kita.....
kita masih di sini dengan rentak yang sama......erkkk?????masih sama lg ke??????
ermmmmm?????????need to thinking more....n more.......hehehh......
dh mcm puzzle plak......adehhhh!!!!!!!!!!

after 8 month......mcm2 benda dh jadi........benda yang di elak juga menjadi......yg di idam juga menjadi.....
hhahaahah....mcm2 kan.....atleast ia menjadi pengajaran kpd kita....

ermmmm....semalam....31 ogos 2014....yesss!!!!!merdeka day......tp x dak dlm Malaysia utk separuh hari....hehehe...mn lagi jln2 la kejap kan...aku masuk Thailand smlm......shopping kat Wang Kelian......
almost 1 year aku x naik bas dia......n yesterday....aku naik....nk tau apa aku rasa??????
errmmmmm....soryyyyyy......debaran itu dh hilang...totally dh hilang......but why.....???????????
errmmmm....because it related to what happen before this........yes......the bad thing.......aku tak sangka ia akan berakhir mcm nie saja.......di sebabkan hal itu......evering is over now!!!!!!

apa yag aku lalui semalam.....mmg pedih la kan......tanpa sepatah bicara.......seolah - olah org asing....yg x pernah kenal sblm ini.....everithing in silent mood.....besar sungguh kesannya......tp itu mungkin yang terbaik untuk kami..........bawa haluan masing- masing.....bg menjaga hati org lain....tp hati sendiri......xdak org nk jaga.......

aku pelik...mn perginya debaran itu........mungkin bila hati dh terluka...hati telah di sakita........debaran itu pn kian menjauh.......segalanya telah dibawa pergi....walaupun amarah telah berlalu........
bagi aku apa yg terjadi ini......ada hikmahnya.....

now...apa yg harus dilakukan....hanya lah doakan kebahagiaannya...walaupn hati aku di sakiti....aku akan tetap jaga maruah dia...walaupn aku di hina....di maki......aku terima.......habuan la kan jodoh dia yg itu......


semalam.......berakhir segala - galanya.........mungkin ini yang terbaik ..........bg menjaga hati2 insan lain.......
baik sabgat la pulak kan...ermmmm...apa - apa je la.......dh boleh tutup buku ke pasal criter nie........ermmmm.......bulan nie juga cukup 7 tahun ia berlagu......perhhh........ada x org mcm kami.......xde kot...kami je kan.........


semoga dgn kehadiraN september ini.....ia membawa sinaran baru........lembaran baru.......dan kisah baru.....walaupn dgn org yang sama...kahhh...kahhh....kahhhhh....jahatkan..!!!!!!!

welcome SEPTEMBER!!!!!!!!!!!
good bye OGOS!!!!!!!!!!

RINDU AWAK 200%