Monday, September 1, 2014

SEPTEMBER.........

                                                                                
  yeahhh!!!!!!!!!!!!!1st september already........


kejap je kan masa berlalu......yeahhh...itulah masa.....pergi tanpa menunggu kita.....
kita masih di sini dengan rentak yang sama......erkkk?????masih sama lg ke??????
ermmmmm?????????need to thinking more....n more.......hehehh......
dh mcm puzzle plak......adehhhh!!!!!!!!!!

after 8 month......mcm2 benda dh jadi........benda yang di elak juga menjadi......yg di idam juga menjadi.....
hhahaahah....mcm2 kan.....atleast ia menjadi pengajaran kpd kita....

ermmmm....semalam....31 ogos 2014....yesss!!!!!merdeka day......tp x dak dlm Malaysia utk separuh hari....hehehe...mn lagi jln2 la kejap kan...aku masuk Thailand smlm......shopping kat Wang Kelian......
almost 1 year aku x naik bas dia......n yesterday....aku naik....nk tau apa aku rasa??????
errmmmmm....soryyyyyy......debaran itu dh hilang...totally dh hilang......but why.....???????????
errmmmm....because it related to what happen before this........yes......the bad thing.......aku tak sangka ia akan berakhir mcm nie saja.......di sebabkan hal itu......evering is over now!!!!!!

apa yag aku lalui semalam.....mmg pedih la kan......tanpa sepatah bicara.......seolah - olah org asing....yg x pernah kenal sblm ini.....everithing in silent mood.....besar sungguh kesannya......tp itu mungkin yang terbaik untuk kami..........bawa haluan masing- masing.....bg menjaga hati org lain....tp hati sendiri......xdak org nk jaga.......

aku pelik...mn perginya debaran itu........mungkin bila hati dh terluka...hati telah di sakita........debaran itu pn kian menjauh.......segalanya telah dibawa pergi....walaupun amarah telah berlalu........
bagi aku apa yg terjadi ini......ada hikmahnya.....

now...apa yg harus dilakukan....hanya lah doakan kebahagiaannya...walaupn hati aku di sakiti....aku akan tetap jaga maruah dia...walaupn aku di hina....di maki......aku terima.......habuan la kan jodoh dia yg itu......


semalam.......berakhir segala - galanya.........mungkin ini yang terbaik ..........bg menjaga hati2 insan lain.......
baik sabgat la pulak kan...ermmmm...apa - apa je la.......dh boleh tutup buku ke pasal criter nie........ermmmm.......bulan nie juga cukup 7 tahun ia berlagu......perhhh........ada x org mcm kami.......xde kot...kami je kan.........


semoga dgn kehadiraN september ini.....ia membawa sinaran baru........lembaran baru.......dan kisah baru.....walaupn dgn org yang sama...kahhh...kahhh....kahhhhh....jahatkan..!!!!!!!

welcome SEPTEMBER!!!!!!!!!!!
good bye OGOS!!!!!!!!!!

RINDU AWAK 200%



Saturday, February 15, 2014

2014 already..........

yeahhhhh!!!!!!!!sekian lama x menulis kat sini....dh msuk tahun baru pn....
ermmmm.....pantasnya masa berlalu........seiring usia semakin menginjak.....
tapiiii....still muda lagi kan......hehheheh.....

tahun baru pn dh masuk bulan febuari dh......kejap je kan.....
 aku......apa citer??????
ermmmm....masih mcm dulu gak......tertutup rapat untuk mn2 insan......
siankan....apa bleh wat.....dh x terbuka......salah aku ke klau jd mcm nie.....
xkan......hhehehh...........

bagi aku....mcm nie lebih baik kot....biarla.....apa org nk kata....janji aku bahagia dgn apa yg aku lalui sekarang.......hidup x kacau org....apa2 aku yang tanggung sendiri......right?????hidup harus diteruskan......

so....apa plan utk tahun nie??????
ermmmm....mcm2 plan ada......mau travel lagi tahun nie.......tahun lps x travel sgt pn........sibuk sgt2....so ...tahun nie bleh la kot nk travel byk skit.....
akan ade ke memori2 terindah lagi yang akan terukir......hehehhehe...harap2 la kan....

masuk tahun nie....dh 6 tahun aku lalui semua nie...mcm x caya kan.....kalu ada ank...dh nk masuk skolah dh......tu la kan.....hidup bila terlalu setia pn susahkan........masih setia pada yg satu...walau pn berkali - kali di sakiti......ahhhh!!!!!!!!sayang punya pasal.....sakit pn mcm x sakit la kan......itulah kuasa CINTA.....

hampir setahun x bersua...entah ada ke x debaran itu lagi......hahahaha......entah bila nk bersua lg pn xtau la.....klau dapat travel byk ...mayb bleh la jumpa kan......hopefully la kan......walaupun dh lama x mengukir memori....masih ada lagikah peluang itu.......ermmm...hanya tuhan je yang tau...apa perancangan terbaik dia....sesungguhnya disebalik yang tersurat pasti ada yang tersirat........

hopefully ...tahun nie akan ada memori2 tercipta...hahahhah...macam mimpi jeeeee.......
xkot........tp sapa tau kannnn..............