Powered By Blogger

Wednesday, September 28, 2011

HoLiDaY @ HaTya.i........

yeaiiiiiiii......happy bagai nk giler dpt g holiday kat hatyai utk kali ke-2....walaupn sehari je tp puas....puas sgt2...terbaiklah holiday kali nie.......dh lama x xcited mcm nie.....bila balik holiday...tp kali nie....mmg happy sgt2 la....x terucap ngan kata2....tgok muka pn dh tau happy.....itu lah penangan holiday kali nie.....dh lama aku rindukan gelak tawa aku sendiri.....dh lama aku x tgok muka aku sendiri yg tersenyum bahagia........ini lah hikmah di sebalik apa yg terjadi.....
alhamdullillah...aku bahagia dgn tindakan ini......

holiday kali ni merupakan kali ke-2 aku berhadapan dgn insan yg telah bertukar status scr rasmi......alhamdulilah...Allah bagi aku kekuatan untuk berhadapan dgn smua ini......kekuatan utk kami berdua untuk sama2 menghadapai gelodak jiwa....hanya kami yg memahami.....

tiada dendam dihati....tiada amarah dihati...hanya keikhlasan meredhakan segala yg berlaku menjadi segala- galanya tiada permusuhan.....itu lah yg terbaik...ikatan persaudaran yg makin mesra antara kami...antara adik n abang.....

ya...aku bersyukur pada mu....andai ini hikmah yg tersembunyi....aku terima......terima dengan seikhlas hati.......

ya allah,,,kekalkan lah ikatan ini utk selama- lamanya....ini yg terbaik untuk kami....

di sini aku letak sikit pic aku kat sana.....mmg muka2 aku happy sgt2...serius aku dh lama x happy mcm nie......senyum yg aku sendiri rindu...akhirnya aku dpt kembali.....

thanx to my big brother yg bw aku holiday sakan kat hatyai........yg wat aku happy sgt2......dia jugala yg menceriakan perjalanan aku........thanx abang.....lps ni bw p tempat lain plak erk.......



masa ni sblm masok ice dome....tp dh rasa kesejukkan tue....



pic nie ms dlm ice dome...mmg sejuk giler...-15C...bleh nmpak kan senyuman aku tu...muka happy......




with my mom...kak noni...nang.....dlm kesejukkan....





di kelilingi salji......sejuuukkkkk.......

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.