Monday, October 15, 2012

take a break....!!!!!!!!!!

assalamualaikum......

uiiisshhhhh.......lama giler x mencoret kat blog nie.....dh bersawang dah....huhuhuu......
bukan xnak menulis....tp xdak  mood + ilham nk  mencoret......apa2 pn mlm nie nk mencoret gak sikit......hehheh.........tp nk coret pasal apa erk.......hehheheheh.....

tahun nie merupakan tahun paling banyak aku travel.......dr awal tahun sampai ke hujung tahun.....Alhamdulillah....rezeki dariNya.......

bila aku byak travel...maka makin kerap juga la aku jumpa dengan org tue.......walaupun makin kerap....tapi hati aku dh x rasa apa2 dh....itu yg aku harapkan selama ini.......mungkin juga aku dh isi insan lain dalam hati ini......

insan lain??????????? sapa ya????? huhuhu...biarlah aku ja yg tau......sbb smuanya aku x pasti dengan hati aku......aku pn xtau apa dalam hati dia.......masing2 hanya simpan dalam hati......
adakah ini yg dikatakan cinta tak terucap.......hanya di zahir melalui perbuatan.......huhuhu....susah juga kan bila dlm situasi mcm nie........sampai bila nk jd mcm nie.....nk simpan dalam hati ja.....huhuhu........xdak jawapan utk smua nie.....huhuhu....aku nie slalu mcm nie kan......redha je la.....hehhehhe........yang pasti dia sentiasa dlm hati ku.......

back to travel.....hehheh....melalut ke mana xtau......uihhhh......gila aku taun nie.......merata aku g.......dlm negara luar negara....sakan!!!!!tp tu dh nama rezeki kan.....bg aku selagi aku x  terikat dengan komitmen yg besar....selagi aku akan gunakan peluang  untuk gerak bebas........ini ganjaran utk diri aku.......hhhhehehe..........nanti dh ada komitmen susah dh nk gerak......rugi wooooo.............hheheheh......bg aku rugi klau kita x guna peluang yg ada utk melawat tempat org........insyaallah...akan ada destinasi lain yg aku akn pergi.......may b oversea plak ....naik belon......wooooo......best2......hehheehh........moga sampai la hajat aku kan...hehheheh..........

cukup la takat ni nk merapu meraban.......aku letak sikit2 pic aku travel sepanjang taun nie.......hhehehe...layan je la.......smua tu adalah kenangan terindah dlm hidup aku.......
pic kat cameron .......

kat singapore.......kali ke-2 jejak kaki ke sana.......
pic nie jln2 penang.......amek angin petang di padang kota......layan jiwa.........

nie la percutian terbaik aku....pic nie kat Phuket.........ni tempat tgok sunset.........cantik sangat..........

nie pn kat Phuket gak...Pulau Panji tempat nie....unik sgt tempat nie.......perkampungan atas air.......

pic nie kat Krabi.....best in the word...........laut dia dgt2 cantikkkkk.....Indahnya ciptaan tuhan.....

last pic.....atas bot nk balik dr pulau sekitar Krabi........mencabar giler masa nie.......btw  ia pengalaman yg terindah......


huh!!!!!!!byk kan pic aku share .........hehhehe.......jalan sakan .....itulah kata org kat aku....huhuhu...biar la kan.....janji aku g holiday x kacau duit org.....hehheeh...aku kacau duit mummy  aku ja....hehe.......
oley....aku chow dulu la....bila pulak la nk jengok umah aku nie.....heheh.....bubye!!!!!!















No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.