Powered By Blogger

Friday, December 31, 2010

end of the year.......

kejap je masa b'lalu.....tahun 2010 akan melabuh tirainya mlm ini...
bg aku..keadaan x berubah...sama spt sblm nie....masih m'hrp pd yg x pasti...namun aku tegar utk terus mengharap...walaupun aku yakin kekecewaan yg akn aku dapat....
apa bleh buat...sayang punya pasal...hati sanggup di sakiti...

tiga tahun dh berlalu...mcm x percaya je...tp itulah hakikatnya....antara aku n dia...ada sesuatu yg mengikat kami tanpa kami sedar......gaduh, baik, gaduh semula..kemudian baik...menjadi lumrah dlm mengisi kehidupan tahunan kami.....
ada ke pasangan lain mcm kami ye......itu yg lawak tu...
aku sendiri xtau apa pengakhiran kpd hubungan kami ini.......berakhir dgn kebahagiaan atau kekecewaan.....
aku yakin antara kami x penah lupa...sentiasa dlm ingatan...

dengan kehadiran tahun baru ini...aku mengharapkan ada sinaran antara kami....sinaran kebahagian yg dimpikan....makin jauh kau berlari...makin hampir aku mengejarmu.....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.