Powered By Blogger

Tuesday, January 4, 2011

Starting oF The New YeaR

masuk sudah tahun baru....2011....kejap je masa berlalu...setahun demi setahun.....bg aku xdak apa yg berubah.....penantian tetap penantian...walaupn di hujungnya tiada kepastian....harapan tetap ada...walaupn ia kelihatan samar.....aku sendiri x pasti sampai bila ia akan berterusan begini....tiga tahun dh berlalu.....satu jangka masa yg terlalu panjang...hanya kesabaran yg menjadi benting untk trus bertahan.....ye.... hanya kesabaran.....apakah ia suatu yg sia-sia atau ia amt berbaloi.....hanya Allah sj yg mengetahui......bg ku smua ini dugaan yg menguji sejauh mana tahap kesabaran aku......setiap yg terjadi pasti ada hikmahnya....
semoga kehadiran tahun baru ini akan membawa aku ke arah yg aku impikan......

aku tetap di sini....masih seperti dulu...dan akan terus mengharap....walaupn ia terlalu sukar...reda di atas kehendaknya......


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.