Powered By Blogger

Friday, March 25, 2011

akhirnya.......

huhuhuhu....dh lama x singgah kat sini....walaupn mcm2 dh jd dlm hidup aku....
ya...penantian selama ini yg aku tunggu...akhirnya terjawab....walau pn perit....apa yg aku fikirkan..akhirnya terjadi jua......
segala nya dh berakhir.....buat selama- lamanya.....penantian selama ini berakhir...sia- sia...kedegilan aku akhirnya menyiksa diriku ......apa boleh buat....Allah dh takdir aku begini...antara aku dan dia..tiada jodoh....bg aku setiap yg berlaku...pasti ada hikmahnya.......Allah MAha Mengetahui segala-galanya.......aku doakan dia bahagia hingga akhir hayat.......

kini....hidupku kembali kpd sedia kala...meneruskan kehidupan dengan setenang-tenangnya.....
segala kenangan yg tercipta telah ku buang....Alhamdullilah.....jiwa ku tenang....walaupn pd awalnya begitu terseksa......

kehidupan harus diteruskan...anggap ini adalah dugaan dr Nya....sebelum kita bertemu insan yg tepat...kita akan di duga dengan pertemuan yg memberi seribu makana dalam kehidupan...pahit...manis....adalah rencah kehidupan....terima kasih dia atas pengalaman yang terindah ini...ia mengajar aku erti kejujuran....kesetiaan.....ketabahan dan yang paling penting reda diatas takdir yang telah di tentukan oleh Nya.....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.