Powered By Blogger

Sunday, January 30, 2011

kejapnye masa berlalu...dh sebulan di tahun 2011.......
aku masih disini....masih seperti dulu......mencari konklusi....hhehehe.....
aku masih mencari sesuatu yg masih dlm kesamaran.....hidup mesti berusaha...baru ada hasil.....

kadang2 rasa lawak pn ada...lucu pn ada.....entah la...apa yg tertulis itu masih menjadi rahsia.....
perjalanan yg begitu tersusun dan menarik.....tak terjangkau dek akal.....
aku mengaharapkan ada sinar baru di tahun baru ini......walaupun masih panjang masa akan di lalui....itu la yg membuatkan kita tahu dimana letaknya kekuatan diri kita......

thanks....kerana mengajar aku erti kesabaran.....kerana kau betul2 menguji kesabaran aku....
aku percaya.....berkat kesabaran aku....insyaallah akan dapat hasilnya.....
hanya DIA yang mengetahui segala- galanya....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.